Manome, kad bet koks eismo įvykis yra nemalonus potyris kiekvienam asmeniui. Tačiau turėdami savo žalų administravimo patirtį, galime pasiūlyti Jums be streso suadministruoti žalą nuo pirmojo pranešimo apie žalą iki galutinės draudimo išmokos.
Ne visi juridiniai ar fiziniai asmenys nori geranoriškai atlyginti žalą, net jei jų atsakomybė atrodo akivaizdi. Siūlome išieškoti krovinio ir ekspeditorių pretenzijas, kai atsakinga šalis geranoriškai nenori atlyginti nuostolio.
Siūlome pilną ekspeditorių žalų nagrinėjimo paketą: nuo pranešimo apie žalą bei nepriklausomų ekspertų samdymo iki pretenzijos pateikimo vežėjui ir nuostolio išieškojimo.
Giname savo klientų teises visais sudėtingais laikotarpiais. Užtikriname, kad mūsų klientai gautų tinkamą kompensaciją, kuri jiems priklauso pagal draudimo liudijimo sąlygas bei galiojančius teisės aktus.
Vežėjai dažnai susiduria su iššūkiais tinkamai atmesti žalą dėl atsakomybės arba sumažinti nuostolių sumą. Mes esame čia, kad galėtume padėti suadministruoti vežėjo atsakomybės (CMR) pretenzijas.